A Lidl saját márkás mobilszolgáltatása keretében önálló SIM-kártyákat és készülékes csomagokat egyaránt kínál, prepaid konstrukcióban. A telefonos portfóliót alap- és középkategóriás termékek alkotják, de a választék a tervek és kereslet függvényében felső kategóriás készülékekkel is bővülhet a későbbiekben - áll a cég közleményében. Árakról és egyéb konkrétumokról nem közöltek semmit, pusztán azt hangsúlyozta a diszkontlánc
Van mire alapozni ■ A Lidl Németországban már rendelkezik tapasztalatokkal a mobilszolgáltatások értékesítése területén, évek óta jelen van a mobilszolgáltatói szegmensben Lidl Mobile néven. A Telefónica (O2) viszonteladói partnereként feltöltőkártyás ajánlatokat értékesít, melyek hang és adatszolgáltatást egyaránt tartalmaznak.
De itthon sem példa nélküli az ilyesmi, hiszen a Tesco a Vodafone-nal közösen már tavaly ősszel bejelentette, hogy 2012 első felében közös értékesítésbe kezdenek. A Lidl a kisebb hírverés ellenére gyorsabban lépett, és elmondhatja magáról, hogy itthon az első élelmiszerlánc, amely ilyen termékekkel is várja a vevőket.
A Lidl Magyarországon 2004-ben jelent meg piaci szereplőként, mikor első logisztikai központját és 12 üzletét is megnyitotta. Mára már országszerte 148 áruháza, 3 logisztikai központja (Székesfehérvár, Hejőkürt, Szigetszentmiklós) és több mint 3200 dolgozója van.
A "jó gazda" szemlélet menti meg az MI-költségvetést
A 4iG IT minden lehetőséget biztosít ügyfeleinek ahhoz, hogy a FinOps eszközeivel teljes körű kontrollt gyakorolhassanak IT-költéseik felett – még akkor is, ha a mesterséges intelligencia miatt új, nehezen becsülhető, dinamikusan változó költségstruktúrákat kell kezelniük.
Nyílt forráskód: valóban ingyenes, de használatának szigorú szabályai vannak