Az Egyesült Államok munkaügyi minisztériuma a Facebookkal közös munkahelyteremtési programot indít: az akció üzenete szerint a közösségi oldalakon könnyebben és gyorsabban összeköthető a munkavállaló és a munkaadó.
Hirdetés
 
Hilda L. Solis munkaügyi miniszter egy washingtoni konferencián jelentette be az együttműködést, amelyen a Facebook képviselői élő videós kapcsolaton keresztül szólaltak fel. A legnagyobb közösségi oldal mellett az amerikai kormányzat szerint további szereplők, többek között a Twitter és a LinkedIn is beszállhatna.


Változó fórumok A tervezett akciók lényege, hogy a partner közösségi oldalakon speciális felületeket és funkciókat alakítsanak ki a munkaadók és az álláskeresők részére. A megszólalók szerint a gyakran lassú és körülményes emailes fejvadászatnál, vagy a személyesen meglátogatott munkaközvetítő irodáknál mindenképpen hatékonyabbak az álláskeresés első lépései a szinte folyamatosan nyitva lévő közösségi oldalakon.

A "Social Jobs Partnership" nevű kezdeményezésnek már el is indult saját Facebook aloldala, ahol az illetékes minisztériumok mellett további támogató szervezetek is bemutatkoznak, többek között az amerikai munkaközvetítőket tömörítő szövetség, vagy a munkavállalók és munkaadók érdekegyeztető szervezete.

LinkedIn-tipp: érjük el a bűvös 143 kapcsolatot!
A marketingesek felkészületlenül várják az adatáradatot
Az önéletrajz első 500 éve [infografika]

Az új idők szava A munkaadók kihasználhatnák a Facebook és más szolgáltatások "szórását", tehát egy jól megfogalmazott, ügyesen elhelyezett álláshirdetés a továbbosztások segítségével a vírusvideókhoz hasonlóan terjedhet el, az eddigi módszereknél jóval nagyobb hatásfokkal.

A közösségi megközelítés az álláskeresőknek is hasznos lehetne, ötletek és lehetőségek tucatjait lehet bevezetni számukra. Lehetne például mások általi ajánlásokkal felhívni valakire a figyelmet, egy adott területre pályázók egymást segítő, tapasztalatokat megosztó csoportokat alakíthatnak, vagy akár online tréningeket, szakértői segítséget is igénybe vehetnének.

MI-mentes, decentralizált videómegosztóként élesztenék fel a Vine-t

A Divine néven indított projekt új életet lehelne a régi videókba, és garantálná, hogy ezúttal ne lehessen algoritmusokkal irányítani vagy vállalati döntésekkel letakarítani a netről a felhasználók által létrehozott tartalmakat.
 
Hogyan lehet összehangolni a CAPEX és OPEX költségeket a FinOps módszerekkel?

a melléklet támogatója a 4iG

Amióta a VMware a Broadcom tulajdonába került, sebesen követik egymást a szoftvercégnél a stratégiai jelentőségű változások. Mi vár az ügyfelekre? Vincze-Berecz Tibor szoftverlicenc-szakértő (IPR-Insights) írása.

Nyílt forráskód: valóban ingyenes, de használatának szigorú szabályai vannak

Különösen az early adopter vállalatoknak lehet hasznos. De különbözik ez bármiben az amúgy is megkerülhetetlen tervezéstől és pilottól?

Sok hazai cégnek kell szorosra zárni a kiberkaput

Ön sem informatikus, de munkája során az információtechnológia is gyakran befolyásolja döntéseit? Ön is informatikus, de pénzügyi és gazdasági szempontból kell igazolnia a projektek hasznosságát? Mi közérthető módon, üzleti szemmel dolgozzuk fel az infokommunikációs híreket, trendeket, megoldásokat. A Bitport tizennegyedik éve közvetít sikeresen az informatikai piac és a technológiát hasznosító döntéshozók között.
© 2025 Bitport.hu Média Kft. Minden jog fenntartva.