A Telenor soron következő rendezvénye fókuszában a mobilos játékok és az azzal összefüggő hatások állnak.
A mobilos platformok legnagyobb hajtóereje kétségtelenül a játékokban rejlik, ez az a kategória, ami kortól, nemtől függetlenül mindenkit megmozgat. Éppen ezért lesz ez a következő Okostelefon Akadémia fő témája, ahol szakértők, kutatók, fejlesztők, sőt, egy addiktológus próbálja megfejteni, hogy mennyire játszunk másképp, mint pár évvel ezelőtt. 

Célkeresztben a játék  A 2013. szeptember 18-án sorra kerülő Okostelefon Akadémia vitaindító előadója Polgár Judit sakknagymester lesz, aki bemutatja, hogy a digitális ipar fejlődése miként alakította át a professzionális sakk világát. Az est kerekasztal-beszélgetésén négy meghívott szakértő járja körül, hogy merre tartanak a virtuális játékok, milyen trendek figyelhetőek meg, és milyen szerepe lehet a jövőben a dinamikusan fejlődő okostelefonoknak. 


A szolgáltató felmérése szerint sokan, sokat játszunk
(a kép nagyítható)

Az interaktív beszélgetést követő 10 perces villámelőadások a játék témakör különböző aspektusait vizsgálják, mint oktatás, készségfejlesztés, üzleti lehetőségek, innováció vagy éppen a játékfüggőség. Ez alkalommal a Bitporthoz kötődő előadás is lesz, hiszen újságírónk, Horváth Balázs fogja bemutatni az androidos közösségi játékkonzolt, az OUYA-t.

Az Okostelefon Akadémia Expo területén a látogatók megismerkedhetnek a készülékgyártók – az Alcatel, a BlackBerry, a HTC, a Huawei, az LG, a Microsoft, a Nokia, a Samsung, a Sony, a ZTE – legújabb termékeivel, kvarcjáték-kiállítást tekinthetnek meg, valamint mobilról irányítható LEGO robotot és lelkes hazai fejlesztőcsapatok játék-applikációt is kipróbálhatják.  

75%
A megkérdeztettek 75 százaléka használja játékra mobilját, 72 százalékuk már okostelefonnal rendelkezik.
Az eseményt megelőzően a Telenor megkérdezte a játékos kedvű mobilosokat: az 5175 válaszon alapuló gyorsfelmérés szerint a válaszadók háromnegyede (75%) használja játékos időtöltésre mobilját – 72 százalékuk már okostelefonnal rendelkezik. Ami a játékokat illeti, a felhasználók több mint negyede (28%) naponta, egynegyede (25%) pedig hetente legalább egy alkalommal indít el valamilyen játékot telefonján. A játékosok közel fele (42%) 5-10 perc közötti időt szentel erre a célra, egyharmaduk (34%) 10-30 perc között, minden tízedik ember (11%) pedig 30 percnél hosszabb időre adja át magát ennek a kikapcsolódásnak. 

A biztonságról szólt az Okostelefon Akadémia
Megérkeztek a Firefox mobilok
OUYA gyorsteszt: közösségi konzol Androiddal

A mobilos játékokat – annak rugalmassága, könnyű hordozhatósága ellenére – legtöbben (70%) otthonukban játsszák, de népszerű (49%) az útközben történő játék, míg a harmadik leggyakoribb alkalom (25%) a mellékhelyiségben keletkező szabad percek mobiljátékokkal való kitöltése. A legtöbbek által kedvelt játéktípusok a logikai, az ügyességi és az autós játékok. A digitális platformok térhódítása ellenére a válaszadók egy hatodánál (16%) a mobilos játékok mellett a hagyományos, táblás társasjátékok is rendszeresen előkerülnek a polcról.

Van az a pénz... Kivették a kínai App Store-ból a WhatsAppot és Threadset

Peking szerint a Meta két mobil appja nemzetbiztonsági aggályokat vet fel.
 
Hirdetés

Adathelyreállítás pillanatok alatt

A vírus- és végpontvédelmet hatékonyan kiegészítő Zerto, a Hewlett Packard Enterprise Company platformfüggetlen, könnyen használható adatmentési és katasztrófaelhárítási megoldása.

Hol, milyen adatokat és hányszorosan tároljunk ahhoz, hogy biztonságban tudhassuk szervezetünk működését egy nem várt adatvesztési incidens esetén is?

a melléklet támogatója az EURO ONE Számítástechnikai Zrt.

CIO KUTATÁS

TECHNOLÓGIÁK ÉS/VAGY KOMPETENCIÁK?

Az Ön véleményére is számítunk a Corvinus Egyetem Adatelemzés és Informatika Intézetével közös kutatásunkban »

Kérjük, segítse munkánkat egy 10-15 perces kérdőív megválaszolásával!

LÁSSUNK NEKI!

Amióta a VMware a Broadcom tulajdonába került, sebesen követik egymást a szoftvercégnél a stratégiai jelentőségű változások. Mi vár az ügyfelekre? Vincze-Berecz Tibor szoftverlicenc-szakértő (IPR-Insights) írása.

Nyílt forráskód: valóban ingyenes, de használatának szigorú szabályai vannak

Különösen az early adopter vállalatoknak lehet hasznos. De különbözik ez bármiben az amúgy is megkerülhetetlen tervezéstől és pilottól?

Sok hazai cégnek kell szorosra zárni a kiberkaput

Ön sem informatikus, de munkája során az információtechnológia is gyakran befolyásolja döntéseit? Ön is informatikus, de pénzügyi és gazdasági szempontból kell igazolnia a projektek hasznosságát? Mi közérthető módon, üzleti szemmel dolgozzuk fel az infokommunikációs híreket, trendeket, megoldásokat. A Bitport tizennegyedik éve közvetít sikeresen az informatikai piac és a technológiát hasznosító döntéshozók között.
© 2010-2024 Bitport.hu Média Kft. Minden jog fenntartva.