Az üzleti közösségi oldal 25 milliárd forintnak megfelelő összeget fizetett a SlideShare dokumentum-megosztó szolgáltatásért, tovább erősítve a hálózat szakmai felhasználóknak szóló arzenálját.
Az immár 160 milliónál is több regisztrált felhasználót jegyző LinkedIn csütörtökön jelentette be, hogy 118,75 millió dollárnak megfelelő készpénzért és részvényekért felvásárolja a SlideShare professzionális tartalommegosztót. A SlideShare jelenleg 7,4 millió prezemtációt hosztol, amelyek beágyazott formában nagyjából másfélmillió weboldalon érhetők el. A comScore adatai szerint az oldal márciusban 29 millió egyéni látogatót jegyzett, amivel a kategória egyik legnépszerűbb szolgáltatója. A SlideShare már elkészítette prezentációs alkalmazásának HTML5 alapú változatát, a ZipCast segítségével pedig a prezentációkat vátoztatja kollaboratív webes tárgyalási platformmá.

Jó boltot csináltak  A LinkedIn vezérigazgatója, Jeff Weiner a tranzakció kapcsán hangsúlyozta: a prezentációk a szakemberek közti tudásmegosztás és tapasztalatszerzés alapvető eszközei, amelyek saját szakmai identitásuk formálásában is fontos szerepet játszanak. A LinkedIn felhasználói a SlideShare integrációjával lehetőséget kapnak kapcsolati hálójuk "tudáshálózattá" bővítésére, nem beszélve arról a kézenfekvő termelékenységnövelő eszközről, amit a közösségi oldal bővülő funkcionalitása jelenthet majd számukra. (A SlideShare külön app formájában most is elérhető a LinkedIn-en.)

Mivel a felvásárlással a LinkedIn a SlideShare aktuális felhasználói bázisát is megörökli, fontos megjegyezni, hogy továbbra is mindenki igénybe veheti a megszokott szolgáltatásokat, és ezen az új tulajdonos a jövőben sem kíván változtatni. A szakmai közösségi oldal bevásárlása tehát ésszerű, nem utolsósorban pedig hasznos lépésnek tűnik, amelyből a felhasználók valóban profitálhatnak. Persze a SlideShare-t 2006 óta finanszírozó Venrock sem panaszkodhat, hiszen eredeti befektetésének tizenötszörösét kapja vissza a megegyezés nyomán.

Megy a szekér  A LinkedIn ugyanaznap tette közzé első negyedéves pénzügyi eredményeit is. A cég 188,5 millió dolláros bevételével megduplázta az előző év megfelelő időszakának eredményét, nyeresége pedig ennél is nagyobb arányban emelkedett. Ezzel annak ellenére is felülmúlta a piaci várakozásokat, hogy tavalyi nyilvános részvénykibocsátása óta mindkettőt folyamatosan növelte. Nem csoda, hogy a friss bejelentésekre a tőzsde is igen pozitívan reagált, amelynek nyomán a közösségi hálózat piaci kapitalizációja már a 12 milliárd dollárt is meghaladja.

Valójában kik a magyar LinkedIn-felhasználók?
Sokat számláz a LinkedIn, de egyelőre keveset fog

Drónbaleset állította földbe az Amazon kísérleti programját (már megint)

A kereskedelmi óriás már több amerikai régióban teszteli a drónos kiszállítást, de egyelőre még mindig nem látszik, mikorra válhat általános gyakorlat a több mint egy évtizede indult projektből.
 
A kódbiztonság örök téma, azóta van napirenden, amióta léteznek szoftverek. A felhő és napjainkban a mesterséges intelligencia azonban ezt a problémakört is átalakította.

a melléklet támogatója a Clico Hungary

Amióta a VMware a Broadcom tulajdonába került, sebesen követik egymást a szoftvercégnél a stratégiai jelentőségű változások. Mi vár az ügyfelekre? Vincze-Berecz Tibor szoftverlicenc-szakértő (IPR-Insights) írása.

Nyílt forráskód: valóban ingyenes, de használatának szigorú szabályai vannak

Különösen az early adopter vállalatoknak lehet hasznos. De különbözik ez bármiben az amúgy is megkerülhetetlen tervezéstől és pilottól?

Sok hazai cégnek kell szorosra zárni a kiberkaput

Ön sem informatikus, de munkája során az információtechnológia is gyakran befolyásolja döntéseit? Ön is informatikus, de pénzügyi és gazdasági szempontból kell igazolnia a projektek hasznosságát? Mi közérthető módon, üzleti szemmel dolgozzuk fel az infokommunikációs híreket, trendeket, megoldásokat. A Bitport tizennegyedik éve közvetít sikeresen az informatikai piac és a technológiát hasznosító döntéshozók között.
© 2025 Bitport.hu Média Kft. Minden jog fenntartva.