A hazai internetezők jelentős része érdektelennek tartja a reklámajánlatok többségét, hiányolja a személyre szabott ajánlatokat, és a nehézkes ügyintézésre panaszkodik.
Hirdetés
 
Az NRC friss piackutatása a magyar internetezők véleményét vizsgálta online kérdőíves felmérés segítségével. A kutatás egyik legfontosabb megállapítása szerint a válaszadók közel kétharmad része, 62 százaléka vélekedett úgy, hogy nagyrészt érdektelen ajánlatokat kap a távközlési cégektől, webáruházaktól, illetve a közmű- vagy más szolgáltatóktól.

Majdnem ugyanenekkora részüket, 58 százalékukat az is zavarja, hogy a szolgáltatók nem becsülik meg eléggé a régi ügyfeleket. Ez utóbbi jellemzően a 40-49 éves korosztály problémája, míg a 18-29 évesek nagyobb arányban (37 százalék) panaszkodnak a nehézkes ügyintézésre.

Elégedetlen szörfözők A felnőtt internetezők egyharmada, általában a férfiak emelték ki, hogy nem kapnak eléggé testre szabott ajánlatokat, illetve hogy a szolgáltatók azzal sincsenek tisztában, hogy milyen régóta az ügyfeleik. A diplomások és a budapesti lakosok a legkritikusabbak, ők a legtöbb szempont szerint negatívabb véleménnyel rendelkeznek a vállalatokról, mint az alacsonyabb iskolai végzettségűek és a vidékiek.


A felmérést megrendelő Infotéka ügyvezetője, Laczkó János szerint mindez jól illusztrálja, hogy a magyarországi szolgáltatóknak fejleszteniük kellene ügyfélkezelésüket. A március 8-9-én rendezendő virtuális HR és CRM kiállítás fókuszában is az ügyfélkapcsolat-menedzsment rendszerek állnak majd, amelyek ma már integrálhatók a közösségi szolgáltatásokkal, működnek okostelefonokon, és számos kiegészítő modullal rendelkeznek, megkönnyítve a különböző folyamatok kezelését.

A VMware bemutatta, hogyan csökkenthető a virtualizációs számla

Maga a cég derítette ki, hogy felülmérték a vSAN és a vSAN HCI hardverigényét. De ettől a lincencek nem lettek olcsóbbak.
 
Hirdetés

A "jó gazda" szemlélet menti meg az MI-költségvetést

A 4iG IT minden lehetőséget biztosít ügyfeleinek ahhoz, hogy a FinOps eszközeivel teljes körű kontrollt gyakorolhassanak IT-költéseik felett – még akkor is, ha a mesterséges intelligencia miatt új, nehezen becsülhető, dinamikusan változó költségstruktúrákat kell kezelniük.

Hogyan lehet összehangolni a CAPEX és OPEX költségeket a FinOps módszerekkel?

a melléklet támogatója a 4iG

Amióta a VMware a Broadcom tulajdonába került, sebesen követik egymást a szoftvercégnél a stratégiai jelentőségű változások. Mi vár az ügyfelekre? Vincze-Berecz Tibor szoftverlicenc-szakértő (IPR-Insights) írása.

Nyílt forráskód: valóban ingyenes, de használatának szigorú szabályai vannak

Különösen az early adopter vállalatoknak lehet hasznos. De különbözik ez bármiben az amúgy is megkerülhetetlen tervezéstől és pilottól?

Sok hazai cégnek kell szorosra zárni a kiberkaput

Ön sem informatikus, de munkája során az információtechnológia is gyakran befolyásolja döntéseit? Ön is informatikus, de pénzügyi és gazdasági szempontból kell igazolnia a projektek hasznosságát? Mi közérthető módon, üzleti szemmel dolgozzuk fel az infokommunikációs híreket, trendeket, megoldásokat. A Bitport tizennegyedik éve közvetít sikeresen az informatikai piac és a technológiát hasznosító döntéshozók között.
© 2025 Bitport.hu Média Kft. Minden jog fenntartva.