A valaha gyártott internetképes televíziók száma négy év múlva már az 500 millió darabot is eléri, amelynek több mint egyharmad részét az utolsó évben értékesítik majd.
Az okostévé (
smart TV, esetleg
connected TV) az okostelefonok mintájára továbbfejlesztett képességekkel rendelkezik a hagyományos televíziókhoz képest. Az internetes (akár Wi-Fi) kapcsolódás a tartalom és felhasználói élmény tekintetében is nagy változást jelent, hiszen lehetővé teszi, hogy a tévén is telepítsük és használjuk az adott platformhoz tartozó appokat és pluginokat/addonokat.
A DisplaySearch piackutató szerint már az idén is minden negyedik eladott lapos kijelzős televízió rendelkezik valamilyen internetes készséggel, négy év múlva pedig 138 milliós tételről beszélhetünk majd. Ez a növekedés a DisplaySearch szerint a fejlődő piacoknak köszönhető, ahol már teljesen versenyképesek a szélessávú szolgáltatások, a fogyasztókat pedig különösen lázba hozza, ha hozzáférést nyerhetnek az élvonalbeli tartalmakhoz.