Átlépte a hazai digitális televizióra előfizetők száma a másfél milliós határt - derült ki az NMHH friss gyorsjelentéséből.
A Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) gyorsjelentése a tizennégy magyarországi műsorterjesztő önkéntes adatszolgáltatására épül és az előfizetéses televíziós szolgáltatások piacának körülbelül 86 százalékát fedi le.

A mintegy 3,8 millió magyarországi háztartás közül közel 3,2 millióban van valamilyen előfizetéses televíziós szolgáltatás. A fennmaradó több mint 600 ezer háztartásban a tető- vagy szobaantennával szabadon fogható analóg és digitális földfelszíni sugárzású műsorokat, vagy ingyenesen elérhető műholdas adásokat néznek.

Másféle számok  A legfrissebb, májusi adatokat tartalmazó jelentésből kiderül, hogy ebben a hónapban sikerült Magyarországon először átlépni a másfél milliós szintet a digitálistelevízió-előfizetések számát tekintve. A szolgáltatók adatai alapján kimutatott 1 531 ezer előfizetés azt jelenti, hogy immár a teljes tévés piac közel 56 százalékát teszik ki a digitális technológiák.

A grafikon a hazai digitális tévés piac szereplőinek erőviszonyát mutatja. Mint látható, a három legnagyobb szolgáltató a teljes torta közel 70 százalékát birtokolja.

Menetrendetlenség: átállás digitális műsorszórásra

Javítgatni reménytelen, az alapoktól kellene újraépíteni a közösségi médiát

Egy frissen közölt kutatás szerint akármilyen nyilvánvalóak a problémák, a mesterséges intelligencia csak súlyosbítja azokat, az érdemi változásokhoz pedig a platformarchitektúra alapvető dinamikáját kellene újra átgondolni.
 
A kompromittált rendszerek, a dark weben felbukkanó ügyféladatok vagy a zsarolóvírus-kampányok következményei már a vezérigazgatói és pénzügyi igazgatói irodában csapódnak le – jogi, reputációs és üzleti szinten is. Lehet és kell is védekezni ellene.
Amióta a VMware a Broadcom tulajdonába került, sebesen követik egymást a szoftvercégnél a stratégiai jelentőségű változások. Mi vár az ügyfelekre? Vincze-Berecz Tibor szoftverlicenc-szakértő (IPR-Insights) írása.

Nyílt forráskód: valóban ingyenes, de használatának szigorú szabályai vannak

Különösen az early adopter vállalatoknak lehet hasznos. De különbözik ez bármiben az amúgy is megkerülhetetlen tervezéstől és pilottól?

Sok hazai cégnek kell szorosra zárni a kiberkaput

Ön sem informatikus, de munkája során az információtechnológia is gyakran befolyásolja döntéseit? Ön is informatikus, de pénzügyi és gazdasági szempontból kell igazolnia a projektek hasznosságát? Mi közérthető módon, üzleti szemmel dolgozzuk fel az infokommunikációs híreket, trendeket, megoldásokat. A Bitport tizennegyedik éve közvetít sikeresen az informatikai piac és a technológiát hasznosító döntéshozók között.
© 2025 Bitport.hu Média Kft. Minden jog fenntartva.