A LinkedIn láthatóan nagyon igyekszik, hogy ne maradjon le túlságosan a felhasználók közösségi oldalakkal kapcsolatban megmutatkozó egyre nagyobb érdeklődéséről. Ehhez minimum két dolog szükségeltetik: megfelelően nagy közönség és használható, interakcióra késztető funkciók.
Túl a 65-ön | Előbbi tagadhatatlanul megvan a LinkedIn esetében, hiszen 65 milliós tábora nem kispályás versenyzőre utal, ráadásul az utóbbi időben erőltetett ütemben növekszik. A másik peremfeltétel viszont egészen az utóbbi időkig hiányzott. A LinkedIn nem nagyon tudott túljutni azon a szerepén, hogy digitális önéletrajzok gyűjteményeként funkcionált, ahová csak akkor néz be az ember, ha éppen állást keres.
Minderre természetesen házon belül is ráeszméltek és a LinkedIn folyamatosan próbál új lehetőségeket építeni rendszerébe. Tavaly ősszel vált elérhetővé a Twitter üzenetek integrálása, illetve a LinkedInről történő csiripelés. Az elmúlt hónapok alatt indítottak egy URL-rövidítő megoldást, fejlesztették a megosztási lehetőséget, megteremtették az együttműködést a Microsoft Outlook alkalmazással, és nem utolsó sorban megnyitották az utat a külső fejlesztők applikációi előtt.
Cégkövető üzemmódra kapcsoltak | Most újabb, a Twitterben ősidők óta meglévő funkció került a repertoárba: a cégek követésének lehetősége. Ez nagyon hasonló a Twitter „follow” opciójához, vagy éppen a Facebook „rajongó leszek” lehetőségéhez. A céggel kapcsolatos bármilyen változásról így azonnal kapunk értesítést, bár ennek mennyiségét és típusát is szabályozhatjuk. Azaz ha csak az új álláslehetőségek érdekelnek, de a publikált negyedéves pénzügyi jelentés nem, megtehetjük, hogy szelektálunk.
A legfontosabb közösségi oldal, a Facebook információit és egyben lehetőségeit viszont még nem sikerült semmilyen formában integrálni. Mindenesetre érdekes lesz látni, mikor és miként képes a LinkedIn kihasználni a Facebook múlt héten bejelentett új politikáját, miszerint arra ösztönzik az internet összes orgánumát, hogy egyszerűen implementálható és használható Facebook-funkciókat építsenek oldalaikba.
Az ötlettől az értékteremtésig – egy jól működő adattudományi szervezet alapjai
Miért bukik el annyi adattudományi kezdeményezés már az indulás után? A válasz gyakran nem az algoritmusok összetettségében, hanem az adatok minőségében és kezelésében keresendő. Stabil adatforrások, következetes feature-kezelés és egy jól felépített Feature Store nélkül a gépi tanulás ritkán jut el a valódi üzleti értékteremtésig.
EGY NAPBA SŰRÍTÜNK MINDENT, AMIT MA EGY PROJEKTMENEDZSERNEK TUDNIA KELL!
Ütős esettanulmányok AI-ról, agilitásról, csapattopológiáról. Folyamatos programok három teremben és egy közösségi térben: exkluzív információk, előadások, interaktív workshopok, networking, tapasztalatcsere.
2026.03.10. UP Rendezvénytér
Nyílt forráskód: valóban ingyenes, de használatának szigorú szabályai vannak