A Magyar Telekom jelenleg mintegy 650 ezer háztartásban biztosít szélessávú internet hozzáférést, a mobil szélessávú szolgáltatások terén piacvezető, a tévészolgáltatók között pedig immár a második legnagyobb piaci szereplővé lépett elő. Annak érdekében, hogy a társaság a gyorsan változó piaci és gazdasági környezetre még hatékonyabban tudjon reagálni, a Magyar Telekom igazgatósága mai ülésén az irányítást érintő szervezeti változásokról döntött - tette közzé szerdán a távközlési szolgáltató.
A cég reményei szerint a változások erősítik a marketing, az értékesítés és a technológiai területek közötti együttműködést, és biztosítják, hogy a társaság hagyományos vezetékes és mobil szolgáltatóból egy innovatív kommunikációs és információs szolgáltatóvá váljon. Ennek érdekében az igazgatóság egy marketing vezérigazgató-helyettesi pozíciót hozott létre minden, korábban különböző szervezeti egységekben végzett, a lakossági piacot érintő termékfejlesztés, kommunikáció, piackutatás és márkastratégia irányítására.
Hangsúlyos jogi kérdések | A marketing vezérigazgató-helyettes Király István lesz, aki jelenleg a Magyar Telekom vállalati szolgáltatások üzletágának (T-Systems) marketing igazgatója. Az új vezérigazgató-helyettes lesz felelős az értékesítésért, ügyfélszolgálatért, valamint az ügyfeleknek kínált eszközök logisztikai hátterének biztosításáért.
Egyidejűleg, a jelenleg a vezérigazgató közvetlen irányítása alá tartozó irányítási és ellenőrzési funkciók - a jogi, a szabályozási, a megfelelőségi, a belső ellenőrzési és a biztonsági területek - irányítására jogi és társasági ügyekért felelős vezérigazgató-helyettesi pozíciót hoztak létre. A jogi és társasági ügyekért felelős vezérigazgató-helyettes Máthé Balázs jelenlegi jogi igazgató lesz. Az új vezérigazgató-helyettesek tagjai lesznek a Magyar Telekom ügyvezető bizottságának is.
Winkler János távozik | A szervezeti változásokkal összefüggésben Winkler János vezérigazgató-helyettesnek, a lakossági szolgáltatások üzletág vezetőjének munkaviszonya közös megegyezéssel április 30-án megszűnik. A közlemény megemlíti, hogy Winkler János fontos szerepet játszott a Westel majd a T-Mobile márka piacvezető pozíciójának elérésében és megtartásában, csakúgy, mint a T-Home márka sikeres bevezetésében, valamint a Társaság három képernyős stratégiájának megvalósításában.
A lakossági szolgáltatások Üzletágat a szervezeti változások hatálybalépéséig, 2010. július 1-jéig Christopher Mattheisen vezérigazgató irányítja. A fenti szervezeti változások 2010. július 1-én lépnek hatályba. Az emberi erőforrás -, a műszaki terület, valamint a vállalati szolgáltatások üzletág irányítását a változások nem érintik - derül ki a közleményből.
Az ötlettől az értékteremtésig – egy jól működő adattudományi szervezet alapjai
Miért bukik el annyi adattudományi kezdeményezés már az indulás után? A válasz gyakran nem az algoritmusok összetettségében, hanem az adatok minőségében és kezelésében keresendő. Stabil adatforrások, következetes feature-kezelés és egy jól felépített Feature Store nélkül a gépi tanulás ritkán jut el a valódi üzleti értékteremtésig.
EGY NAPBA SŰRÍTÜNK MINDENT, AMIT MA EGY PROJEKTMENEDZSERNEK TUDNIA KELL!
Ütős esettanulmányok AI-ról, agilitásról, csapattopológiáról. Folyamatos programok három teremben és egy közösségi térben: exkluzív információk, előadások, interaktív workshopok, networking, tapasztalatcsere.
2026.03.10. UP Rendezvénytér
Nyílt forráskód: valóban ingyenes, de használatának szigorú szabályai vannak