A Bloomberg érdekeltségi körébe tartozó Businessweek táblagépére szabott verziója minden szempontból telitalálatnak tűnik. Átlátható, könnyen kereshető és fillérekért adják. Hetilapok, magazinok, így kell váltani a nyomtatott piacról!

Leginkább árával keltett megütközést a Businessweek startoló iPad-es előfizetési modellje, de ha közelebbről megvizsgáljuk, más szempontból is nagyon ráérzett a kiadó arra, mire való (és mire nem) a táblagép.

Az Apple még februárban hirdette meg a kiadóknak és egyéb tartalomszolgáltatóknak szánt új előfizetési modelljét. Első körben a kifejezetten iPad-re szánt The Daily szegődött partnerül, de azóta több nagy név is csatlakozott a sokak által merevnek és túl nagy jutalékkal kalkuláló rendszerhez. A héten a Bloomberg üzleti hetilapja, a Businessweek csatlakozott a táborhoz, ám sok szempontból így is úttörőként lehet a kezdeményezésre tekinteni.

Párszázas ajánlat A fizetős applikációknál nyilván az egyik legfontosabb kérdés az árazás. Ezen a téren nagyon merészet húzott a kiadó azzal, hogy mindössze 2,99 dollárért kínálja egy teljes hónapig a heti rendszerességgel megjelenő lapot. Az újságosnál számonként 4,99-ért vehető nyomtatott kiadással összehasonlítva ez már-már ingyenesnek tekinthető. De még az éves előfizetés hozzávetőleg 50 dolláros összegéhez képest is baráti árnak mondható. A nyomtatott lap előfizetői egyébként ingyenesen hozzájuthatnak az iPad-kiadáshoz is.

Nem csoda, hogy az alig néhány órája elérhető szolgáltatásról igen jó véleménnyel vannak a felhasználók. Az eddig leadott 60 szavazat alapján pedig 5-ből 5-re értékelik a minőséget. Ez nemcsak az árnak, hanem az átlátható, egyszerű megjelenésnek is köszönhető a bejegyzések tanúsága szerint. Az olvasók értékelik, hogy nem akartak mindent beleerőltetni a táblagépes verzióba, inkább a könnyű keresésre, egyszerű kezelhetőségre fektették a hangsúlyt. Ennek eredménye az is, hogy 100 megabájt alatt marad egy-egy lapszám mérete, azaz nem okoz sem letöltésnél, sem tárolásnál különösebb problémát.

Élesedett az Apple új előfizetési modellje
Gyorsan aláígért a Google az Apple-nek


Nyerő konstrukció
A hétfői debütálás persze még túl közel van ahhoz, hogy egyértelmű nyertesként lehessen kihirdetni a Businessweek tabletes megjelenését, de a jelekből most nagy összegben mernénk fogadni arra, hogy ez lesz az irány, amelyet a többi, gondokkal küzdő print lapnak követnie kell, ha életben akar maradni a piacon.

Az adatközpontok betonjából árad a felhő szén-dioxidja

A Microsoft hiába csökkentette 2020 óta 6,3 százalékkal az energiaigényét, ha adatközpontjai betonjából minden eddiginél több üvegházhatású gáz szivárog.
 
Az Európai Unió kibervédelmi direktívájának való megfelelés nem annyira bonyolult feladat, mint amilyennek elsőre látszik.

a melléklet támogatója a Balasys IT Zrt.

Hirdetés

Biztonságos M2M kommunikáció nagyvállalti környezetben a Balasystól

A megnövekedett támadások miatt az API-k biztonsága erősen szabályozott és folyamatosan auditált terület, amelynek védelme a gépi kommunikáció (M2M) biztonságossá tételén múlik.

Amióta a VMware a Broadcom tulajdonába került, sebesen követik egymást a szoftvercégnél a stratégiai jelentőségű változások. Mi vár az ügyfelekre? Vincze-Berecz Tibor szoftverlicenc-szakértő (IPR-Insights) írása.

Nyílt forráskód: valóban ingyenes, de használatának szigorú szabályai vannak

Különösen az early adopter vállalatoknak lehet hasznos. De különbözik ez bármiben az amúgy is megkerülhetetlen tervezéstől és pilottól?

Sok hazai cégnek kell szorosra zárni a kiberkaput

Ön sem informatikus, de munkája során az információtechnológia is gyakran befolyásolja döntéseit? Ön is informatikus, de pénzügyi és gazdasági szempontból kell igazolnia a projektek hasznosságát? Mi közérthető módon, üzleti szemmel dolgozzuk fel az infokommunikációs híreket, trendeket, megoldásokat. A Bitport tizennegyedik éve közvetít sikeresen az informatikai piac és a technológiát hasznosító döntéshozók között.
© 2010-2024 Bitport.hu Média Kft. Minden jog fenntartva.