Az üzleti analitikában és üzleti intelligencia fejlesztésében érdekelt SAS bejelentette, hogy megvásárolta a marketingautomatizációs megoldásokat kínáló Assetlink céget. Az ügylet pénzügyi részleteit titokban tartó felek az akvizíciótól azt remélik, hogy az Assetlinknél lévő tudás jól kiegészíti majd a SAS ügyfélkapcsolat-kezelő (CRM) szoftvereit.
A tervek szerint az egyesülés után olyan komplex rendszert tudnak majd kínálni a nagy és több platformon folyó reklámkampányokat futtató ügyfeleknek, amely a tervezéstől a megvalósításon át az utókövetésig és elemzésig minden marketinges folyamatot hatékonyan tud támogatni.
Mindenki éhes ■ A reklámpénzek hatékony felhasználását egyébként több más cég is a zászlajára tűzte, és ennek megfelelően az elmúlt hónapokban több hasonló felvásárlásnak lehettünk tanúi. Az akvizíciókban amúgy is hiperaktív IBM közel félmilliárd dollárt fizetett az Unicáért. Míg a Teradata 2010 végén szurkolt le 525 millió dollárt a szintén marketingszoftverekben utazó Aprimóért.
Adathelyreállítás pillanatok alatt
A vírus- és végpontvédelmet hatékonyan kiegészítő Zerto, a Hewlett Packard Enterprise Company platformfüggetlen, könnyen használható adatmentési és katasztrófaelhárítási megoldása.
CIO KUTATÁS
TECHNOLÓGIÁK ÉS/VAGY KOMPETENCIÁK?
Az Ön véleményére is számítunk a Corvinus Egyetem Adatelemzés és Informatika Intézetével közös kutatásunkban »
Kérjük, segítse munkánkat egy 10-15 perces kérdőív megválaszolásával!
Nyílt forráskód: valóban ingyenes, de használatának szigorú szabályai vannak