A cégek reklámköltését sok informatikai vállalat szeretné optimalizálni. A többek között az IBM, a Teradata és a SAS között dúló harcban most utóbbi tett a kosarába egy ilyen területen érdekelt megoldásszállítót.

Az üzleti analitikában és üzleti intelligencia fejlesztésében érdekelt SAS bejelentette, hogy megvásárolta a marketingautomatizációs megoldásokat kínáló Assetlink céget. Az ügylet pénzügyi részleteit titokban tartó felek az akvizíciótól azt remélik, hogy az Assetlinknél lévő tudás jól kiegészíti majd a SAS ügyfélkapcsolat-kezelő (CRM) szoftvereit.

A tervek szerint az egyesülés után olyan komplex rendszert tudnak majd kínálni a nagy és több platformon folyó reklámkampányokat futtató ügyfeleknek, amely a tervezéstől a megvalósításon át az utókövetésig és elemzésig minden marketinges folyamatot hatékonyan tud támogatni.

Vakon lövöldözik a netes reklámokat
A vállalkozások továbbra is az online marketingben hisznek

Mindenki éhes A reklámpénzek hatékony felhasználását egyébként több más cég is a zászlajára tűzte, és ennek megfelelően az elmúlt hónapokban több hasonló felvásárlásnak lehettünk tanúi. Az akvizíciókban amúgy is hiperaktív IBM közel félmilliárd dollárt fizetett az Unicáért. Míg a Teradata 2010 végén szurkolt le 525 millió dollárt a szintén marketingszoftverekben utazó Aprimóért.

Van az a pénz... Kivették a kínai App Store-ból a WhatsAppot és Threadset

Peking szerint a Meta két mobil appja nemzetbiztonsági aggályokat vet fel.
 
Hirdetés

Adathelyreállítás pillanatok alatt

A vírus- és végpontvédelmet hatékonyan kiegészítő Zerto, a Hewlett Packard Enterprise Company platformfüggetlen, könnyen használható adatmentési és katasztrófaelhárítási megoldása.

Hol, milyen adatokat és hányszorosan tároljunk ahhoz, hogy biztonságban tudhassuk szervezetünk működését egy nem várt adatvesztési incidens esetén is?

a melléklet támogatója az EURO ONE Számítástechnikai Zrt.

CIO KUTATÁS

TECHNOLÓGIÁK ÉS/VAGY KOMPETENCIÁK?

Az Ön véleményére is számítunk a Corvinus Egyetem Adatelemzés és Informatika Intézetével közös kutatásunkban »

Kérjük, segítse munkánkat egy 10-15 perces kérdőív megválaszolásával!

LÁSSUNK NEKI!

Amióta a VMware a Broadcom tulajdonába került, sebesen követik egymást a szoftvercégnél a stratégiai jelentőségű változások. Mi vár az ügyfelekre? Vincze-Berecz Tibor szoftverlicenc-szakértő (IPR-Insights) írása.

Nyílt forráskód: valóban ingyenes, de használatának szigorú szabályai vannak

Különösen az early adopter vállalatoknak lehet hasznos. De különbözik ez bármiben az amúgy is megkerülhetetlen tervezéstől és pilottól?

Sok hazai cégnek kell szorosra zárni a kiberkaput

Ön sem informatikus, de munkája során az információtechnológia is gyakran befolyásolja döntéseit? Ön is informatikus, de pénzügyi és gazdasági szempontból kell igazolnia a projektek hasznosságát? Mi közérthető módon, üzleti szemmel dolgozzuk fel az infokommunikációs híreket, trendeket, megoldásokat. A Bitport tizennegyedik éve közvetít sikeresen az informatikai piac és a technológiát hasznosító döntéshozók között.
© 2010-2024 Bitport.hu Média Kft. Minden jog fenntartva.