Az üzleti analitikában és üzleti intelligencia fejlesztésében érdekelt SAS bejelentette, hogy megvásárolta a marketingautomatizációs megoldásokat kínáló Assetlink céget. Az ügylet pénzügyi részleteit titokban tartó felek az akvizíciótól azt remélik, hogy az Assetlinknél lévő tudás jól kiegészíti majd a SAS ügyfélkapcsolat-kezelő (CRM) szoftvereit.
A tervek szerint az egyesülés után olyan komplex rendszert tudnak majd kínálni a nagy és több platformon folyó reklámkampányokat futtató ügyfeleknek, amely a tervezéstől a megvalósításon át az utókövetésig és elemzésig minden marketinges folyamatot hatékonyan tud támogatni.
Mindenki éhes ■ A reklámpénzek hatékony felhasználását egyébként több más cég is a zászlajára tűzte, és ennek megfelelően az elmúlt hónapokban több hasonló felvásárlásnak lehettünk tanúi. Az akvizíciókban amúgy is hiperaktív IBM közel félmilliárd dollárt fizetett az Unicáért. Míg a Teradata 2010 végén szurkolt le 525 millió dollárt a szintén marketingszoftverekben utazó Aprimóért.
A "jó gazda" szemlélet menti meg az MI-költségvetést
A 4iG IT minden lehetőséget biztosít ügyfeleinek ahhoz, hogy a FinOps eszközeivel teljes körű kontrollt gyakorolhassanak IT-költéseik felett – még akkor is, ha a mesterséges intelligencia miatt új, nehezen becsülhető, dinamikusan változó költségstruktúrákat kell kezelniük.
Nyílt forráskód: valóban ingyenes, de használatának szigorú szabályai vannak