Az Aspen Ideas Festival keretében megnyilatkozó Biz Stone, a Twitter társalapítója azt mondta, jelenleg napi 800 millió keresést futtatnak le rajtuk keresztül a felhasználók – adta hírül a The Telegraph. Ez gyors fejszámolással 24 milliárd keresést jelent havonta, ami messze több, mint amit a két másik, dinamikusan növekedő szereplő, a Microsoft Bing (körülbelül 4,1 milliárd) és a Yahoo! (körülbelül 9,4 milliárd) képes felmutatni. A piacvezető Google 88 milliárd keresést kezel havonta.
A Nielsen kutatócég egyesül államokra szorítkozó adatai szerint tavaly a Bing volt a legdinamikusabban fejlődő keresőszolgáltatás a maga 22 százalékos növekedésével. Azonban a mostani adatok fényében úgy tűnik, hogy a Twitter legalább egy szinttel nagyobb fordulatszámon pörög. Ha valóban 800 millió keresést regisztrálnak naponta, akkor ez egyharmaddal több, mint az áprilisi eredmény.
Nem csiripelnek, hanem keresnek | A The Telegraphnak még májusban nyilatkozó Twitter-vezető, Evan Williams megerősítette, hogy a cég fokozott figyelmet fordít keresőjének fejlesztésére. Ez azért is indokolt, mert a felhasználók többsége nem twittek írására, megosztására használja a Twittert, hanem keresésen és toplistákon alapuló információszerzésre. Ezt a felhasználói igényt pedig csakis jól működő keresőszolgáltatással lehet kielégíteni.
Az ötlettől az értékteremtésig – a gépi tanulási pipeline szerepe az adattudományi működésben
A jó adatok önmagukban még nem elegendők: a modellek csak akkor működnek megbízhatóan, ha egy átlátható, automatizált és reprodukálható környezetben futnak. A gépi tanulási pipeline-ok éppen ezt a technológiai hátteret teremtik meg.
EGY NAPBA SŰRÍTÜNK MINDENT, AMIT MA EGY PROJEKTMENEDZSERNEK TUDNIA KELL!
Ütős esettanulmányok AI-ról, agilitásról, csapattopológiáról. Folyamatos programok három teremben és egy közösségi térben: exkluzív információk, előadások, interaktív workshopok, networking, tapasztalatcsere.
2026.03.10. UP Rendezvénytér
Nyílt forráskód: valóban ingyenes, de használatának szigorú szabályai vannak