
Az informatikai óriás 1997 óta működteti Székesfehérváron egyik stratégiai fontosságú nemzetközi szolgáltatóközpontját. Az IBM Delivery Center Central Europe biztosítja az IBM és globális ügyfelei számára az operációsrendszer-támogatással, adattárolás-kezeléssel és a rendszerhálózatok távfelügyeletével kapcsolatos szolgáltatásokat.
Kvalifikált munkaerő ■ A most lezárt fejlesztési projekt keretében 250 új munkahellyel bővült az egység létszáma. Az új irodák és munkaállomások felépítését követően tavaly decemberben az összes tervezett pozíció betelt. Az itt dolgozó magasan képzett, több nyelvet beszélő munkatársak elsősorban Unix, Linux, Windows és MainFrame rendszerekhez és a rajtuk futó különböző alkalmazások (SAP, DB2, Oracle) működtetéséhez nyújtanak támogatást az IBM Európai és Észak-Amerikai ügyfeleinek.
A bővítés a cég várakozásai szerint az ügyféltámogatás hatékonyságát szolgálja, a fejlesztéssel a magasabb szintű, komplex feladatok kezelésében erősítene ezzel a vállalat. A hazánkban 76 éve működő IBM Magyarország úgy látja, a fehérvári bővítés újabb fontos állomás a vállalat regionális jelenlétének erősítésében.
A "jó gazda" szemlélet menti meg az MI-költségvetést
A 4iG IT minden lehetőséget biztosít ügyfeleinek ahhoz, hogy a FinOps eszközeivel teljes körű kontrollt gyakorolhassanak IT-költéseik felett – még akkor is, ha a mesterséges intelligencia miatt új, nehezen becsülhető, dinamikusan változó költségstruktúrákat kell kezelniük.
Nyílt forráskód: valóban ingyenes, de használatának szigorú szabályai vannak