Ki veszi ezt be? ■ Az impresszív növekedés azonban jórészt felvásárlásoknak volt köszönhető, illetve a marketingre költött csillagászati összegek számlájára írható. A Groupon már közel 10 ezer alkalmazottat foglalkoztat, akik nagyrészt értékesítési vonalon dolgoznak, így a vállalkozások megnyerése egyelőre nem jelent problémát. A statisztikákból azonban már most is nyilvánvaló, hogy a kedvezményeken keresztül vállalt veszteség nem képvisel arányos reklámértéket az eladók szempontjából: 42 százalékuk másodszor már nem kíván csoportos kedvezményt adni a Groupon felhasználóinak.
A több tucatnyi országban jelenlévő vállalat tehát növekedése közben a veszteséget is szaporán termeli, és a pilótajátékokhoz hasonlóan előbb-utóbb kifogy majd a lehetőségekből és az új piacokból. Természetesen a modell későbbi konszolidációjára ettől még lesz lehetőség, de a benne rejlő potenciált valószínűleg csak a tőzsdei kalandot követően lehet majd világosan látni.
A NIS2-megfelelőség néhány technológiai aspektusa
A legtöbb vállalatnál a megfeleléshez fejleszteni kell a védelmi rendszerek kulcselemeit is.
CIO KUTATÁS
TECHNOLÓGIÁK ÉS/VAGY KOMPETENCIÁK?
Az Ön véleményére is számítunk a Corvinus Egyetem Adatelemzés és Informatika Intézetével közös kutatásunkban »
Kérjük, segítse munkánkat egy 10-15 perces kérdőív megválaszolásával!
Nyílt forráskód: valóban ingyenes, de használatának szigorú szabályai vannak