A Groupon növekvő bevételei ellenére ismét 100 millió dollár fölötti veszteséget termelt a második negyedévben, egyre nyilvánvalóbbá téve a villámgyors fejlődés valódi természetét.


Ki veszi ezt be? Az impresszív növekedés azonban jórészt felvásárlásoknak volt köszönhető, illetve a marketingre költött csillagászati összegek számlájára írható. A Groupon már közel 10 ezer alkalmazottat foglalkoztat, akik nagyrészt értékesítési vonalon dolgoznak, így a vállalkozások megnyerése egyelőre nem jelent problémát. A statisztikákból azonban már most is nyilvánvaló, hogy a kedvezményeken keresztül vállalt veszteség nem képvisel arányos reklámértéket az eladók szempontjából: 42 százalékuk másodszor már nem kíván csoportos kedvezményt adni a Groupon felhasználóinak.
 

A Google elkezdte átgyúrni az internetet?
Cégek, szabad a vásár a Foursquare-en!

A több tucatnyi országban jelenlévő vállalat tehát növekedése közben a veszteséget is szaporán termeli, és a pilótajátékokhoz hasonlóan előbb-utóbb kifogy majd a lehetőségekből és az új piacokból. Természetesen a modell későbbi konszolidációjára ettől még lesz lehetőség, de a benne rejlő potenciált valószínűleg csak a tőzsdei kalandot követően lehet majd világosan látni.

Linkin Parkot dobol egy új robot, de még van hova fejlődnie

A fejlesztői szerint ígéretes a rendszer, amit a következő lépésben improvizálni is megtanítanának, de az első videók alapján az emberi dobosoknak még nem kell pályamódosításon gondolkodniuk.
 
A kompromittált rendszerek, a dark weben felbukkanó ügyféladatok vagy a zsarolóvírus-kampányok következményei már a vezérigazgatói és pénzügyi igazgatói irodában csapódnak le – jogi, reputációs és üzleti szinten is. Lehet és kell is védekezni ellene.
Amióta a VMware a Broadcom tulajdonába került, sebesen követik egymást a szoftvercégnél a stratégiai jelentőségű változások. Mi vár az ügyfelekre? Vincze-Berecz Tibor szoftverlicenc-szakértő (IPR-Insights) írása.

Nyílt forráskód: valóban ingyenes, de használatának szigorú szabályai vannak

Különösen az early adopter vállalatoknak lehet hasznos. De különbözik ez bármiben az amúgy is megkerülhetetlen tervezéstől és pilottól?

Sok hazai cégnek kell szorosra zárni a kiberkaput

Ön sem informatikus, de munkája során az információtechnológia is gyakran befolyásolja döntéseit? Ön is informatikus, de pénzügyi és gazdasági szempontból kell igazolnia a projektek hasznosságát? Mi közérthető módon, üzleti szemmel dolgozzuk fel az infokommunikációs híreket, trendeket, megoldásokat. A Bitport tizennegyedik éve közvetít sikeresen az informatikai piac és a technológiát hasznosító döntéshozók között.
© 2025 Bitport.hu Média Kft. Minden jog fenntartva.