A LinkedIn 90 millió dollárt fizetett a Pulse hírolvasóért, amivel saját szolgáltatásainak körét szeretné bővíteni.

Lehet valami a levegőben mostanában, hiszen hétről hétre beszámolhatunk egy újabb felvásárlásról. Van úgy, hogy egy tinédzser csinálja meg a szerencséjét a Yahoo!-val, vagy a Dropbox vesz magának hasonló nevű e-mail alkalmazást, most pedig a LinkedIn biztosította magának, hogy egy új szolgáltatással bővítse a repertoárját.

Három éve indult a Pulse  Az elsősorban üzleti kapcsolatok ápolására, építésére szolgáló közösségi oldal vezetői úgy döntöttek, hogy szükségük van egy mobilos hírolvasóra. Az iOS-en és Androion elérhető Pulse a felhasználó által megadott weboldalakon megjelenő híreket gyűjti össze, amit látványos, stílusos és egyben gyors felületen prezentálja. A stanfordi diákok által 2010-ben alapított vállalkozás mára 30 millió felhasználóval rendelkezik, a szolgáltatást 190 országban használják, és 750-nél is több kiadvány hírei jelennek meg a felületén.


 

LinkedIn+Pulse: együtt mennek tovább

A Pulse saját blogján közzétett bejelentés szerint ezúttal nem az történik, ami a Summly és a Yahoo esetében, vagyis a hírolvasó alkalmazás változatlan formában folytatja tovább a tevékenységét. A 90 millió dolláros felvásárlásnak egyelőre annyi jele van, hogy a Pulse előre megadott hírcsatornái közé bekerült egy Influencer elnevezésű is, amelyen ismert üzletemberek osztják meg a nagyközönséggel gondolataikat. A Pulse alapítói szerint ez csak az első lépés, és ebből nagyjából lehet következtetni arra, hogy mi lesz a közös munka célja.

A LinkedIn több akkar lenni  Mindezt a 200 millió felhasználóval és havi 155 millió egyedi látogatóval rendelkező LinkedIn vezérigazgató-helyettese, Deep Nishar is megfogalmazza saját bejegyzésében. E szerint a cég elképzelése az, hogy a LinkedIn a közeljövőben egy hírszolgáltató feladatokat is ellátó oldal szeretne lenni, ahol a felhasználók hasznos, érdekes információkat szerezhetnek, a kiadók számára pedig egy jó platformot biztosítanának, ahol a saját tartalmuk megjelenhet és ami ennél is fontosabb: a megfelelő célcsoporthoz eljuthat.

Ennek a törekvésnek első lépéseként jelent meg tavaly év végén az előbb említett Influencer funkció, amit a felhasználók Twitter módra követhetnek, de hasonló megoldás a LinkedIn Today, ami szintén a friss, érdekes híreket gyűjti egy csokorba.



100 millió dollárért vásárolt be a Dropbox
Dollármilliókat fizet a tinédzser alkalmazásáért a Yahoo!
Nagy szám! 2012 a LinkedIn éve volt

Közösség & HR

Lassan fojtogatóvá válik az MI-robotok nyüzsgése a nyílt weben

Az adatok felporszívózása és az MI-eszközök kérdezősködése is egyre nagyobb terhelést jelent, ráadásul a védekezés is nehezen valósítható meg járulékos károk nélkül.
 
A kompromittált rendszerek, a dark weben felbukkanó ügyféladatok vagy a zsarolóvírus-kampányok következményei már a vezérigazgatói és pénzügyi igazgatói irodában csapódnak le – jogi, reputációs és üzleti szinten is. Lehet és kell is védekezni ellene.
Amióta a VMware a Broadcom tulajdonába került, sebesen követik egymást a szoftvercégnél a stratégiai jelentőségű változások. Mi vár az ügyfelekre? Vincze-Berecz Tibor szoftverlicenc-szakértő (IPR-Insights) írása.

Nyílt forráskód: valóban ingyenes, de használatának szigorú szabályai vannak

Különösen az early adopter vállalatoknak lehet hasznos. De különbözik ez bármiben az amúgy is megkerülhetetlen tervezéstől és pilottól?

Sok hazai cégnek kell szorosra zárni a kiberkaput

Ön sem informatikus, de munkája során az információtechnológia is gyakran befolyásolja döntéseit? Ön is informatikus, de pénzügyi és gazdasági szempontból kell igazolnia a projektek hasznosságát? Mi közérthető módon, üzleti szemmel dolgozzuk fel az infokommunikációs híreket, trendeket, megoldásokat. A Bitport tizennegyedik éve közvetít sikeresen az informatikai piac és a technológiát hasznosító döntéshozók között.
© 2025 Bitport.hu Média Kft. Minden jog fenntartva.