A tegnapi nappal megszűnt a Magyar Telekom Csoport kommunikációs igazgatósága, Varga Mihály eddigi vezető is távozott.
Varga Mihály
A 2010. április 21-én bejelentett szervezetátalakítással párhuzamosan megszűnik a Magyar Telekom Csoport kommunikációs igazgatósága. A csoport kommunikációs igazgatói pozíciót 2009 februárja óta betöltő
Varga Mihály május 31-ével, szerződésének lejártával távozott a cégtől. Varga Mihály nevéhez fűződik az "egy vállalat" szemlélet mentén kidolgozott egységes kommunikációs stratégia, amely jelentős és mérhető eredményeket hozott a "T" márkához kapcsolódó fenntarthatósági tevékenység és társadalmi szerepvállalás kommunikációjában - fogalmazott a Magyar Telekom közleménye.
Átalakuló szervezet | Mint ismeretes, a Magyar Telekom igazgatósága
áprilisban úgy döntött: az igazgatóság egy marketing vezérigazgató-helyettesi pozíciót hoz létre minden, korábban különböző szervezeti egységekben végzett, a lakossági piacot érintő termékfejlesztés, kommunikáció, piackutatás és márkastratégia irányítására.
A marketing vezérigazgató-helyettes Király István lesz, aki jelenleg a Magyar Telekom vállalati szolgáltatások üzletágának (T-Systems) marketing igazgatója. A lakossági szolgáltatásokért felelős Winkler János vezérigazgató-helyettes április végén távozott a cégtől, feladatkörét júliustól több vezető látja el, addig pedig Christopher Mattheisen vezérigazgató vezeti a lakossági üzletágat.